Sončni vzhod na Triglavu, foto: Brane Malus
Lofoti 1, foto: Monika Planinc in Urban Novak

Članki

Prikazano: 241 - 260 od 472 zapisov
Stran  <<   <   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   >   >>
20.10.2014, Torre Venezia, Tissi, Monika Novak
Včeraj je bilo v Dolomitih prav poletno. Z Urbanom sva plezala Tissi-ja v Torre Venezia. Okoliške stene so čisto prazne, srečala nisva niti ene naveze. Vrhunska smer s kompaktno skalo in zračnimi izstopnimi raztežaji.

19.10.2014, Al naj se piše Stüdl al Štrudl, Matjaž Šerkezi
Stüdlgrat - izkoristili smo še zadnji vikend odprte Stüdlhütte in se po Stüdlgratu povzpeli na Veliki Klek. Razmere v smeri so zimske.

17.10.2014, Likar - Markič - Zapotoški vrh, Marjana Hostnik
Že pred časom sva z Metejem plezala smer Likar Markič. Smer je kratka in sladka. Malo se je zakompliciralo tik pod vrhom, da vse le ni bilo tako enostavno. Rebra so pa le cela :) Fajn dan v vsakem primeru.

12.10.2014, Tračarije - Planjava, VI(A0)/IV-V, 160m, Boštjan Borštnar - Boško
Obisk ene izmed smeri zakoncev Relja.

11.10.2014, Les Courtes, Avstrijska smer, Monika Novak
V soboto sva z Urbanom plezala Avstrijsko smer v Kurtih. Razmere v stenah nad Argentierom so odlične, gužve pa nobene. Trenutno ne obratujejo nobene žičnice, vlakci, gondole, koče so zaprte...štartati je treba kar iz doline. Vzpon sva si tako začinila s 7-urnim dostopom in 10-urnim sestopom nazaj v Chamonix. Smer je za spoznanje lažja od sosednje, bolj obiskane Švicarske, vendar prav tako lepa. Je bila pa dobra kondicijska tura!

10.10.2014, Veliki klek, Žiga
fajn, bo treba ponovit!

10.10.2014, Pakla treh - AŠ 11/12, Blaž Gladek
Pa smo se zopet zbrali trio-adijo (Dejan, Grega, Blaž) iz AŠ 11/12 in smo sredi septembra odšli obujat začetniške spomine v Paklo.

09.10.2014, Nogomet na najvišji ravni
Za prvo nedeljo v oktobru 2014, ko mineva že 35 let, od kar je bila odigrana prva taka tekma, ki se je nato nadaljevala enkrat na leto vse do danes, so vremenoslovci napovedovali ne ravno najbolj sončno vreme, vendar je bilo dejansko stanje boljše od napovedi. Bilo je precej sončno, le med samo tekmo je občasno megla onemogočala lepe razglede, sicer pa so bile razmere skoraj idealne za igro.

09.10.2014, Orlovska smer VIII-/VI, Marko Gradišnik - Štajerc
V torek se z Blažem odpraviva v Golarjevo peč. Stena je kr "šus". Omenjena smer ponuja konstantno plezarijo z zelo lepimi prehodi. Zaradi nizke nadmorske višine je stena poraščena z grmički, travmi in trnjem, kar zna biti občasno moteče. Smer je v celoti opremljena s klini, vendar set frendov in zatičev pride zelo prav.

08.10.2014, Golarjeva peč - Orlovska smer VIII-/VI, Marko Gradišnik - Štajerc
Včeraj sva z Blažem preživela dan v omenjeni steni. Stena je kr "šus" :). Smer ponuja ves čas napeto plezarija z zelo lepimi prehodi. Zaradi nizke nadmorske višine je stena poraščena z travami, grmički in trnjem, kar zna biti občasno moteče. Smer je v celoti opremljena s klini, vendar set frendov ni odveč. "BLAŽEK" fajn je blo !!! ;)

05.10.2014, Triglav - Kaplja, VI, 400 m, Primož Lavrič
Včerajšnjo soboto (4.10.) sva se z Blažem odpravila v Steno. Plezala sva smer Kaplja, ki jo je v letu 2011 kot prvi preplezal Franček Knez s soplezalko Andrejo Hrastnik.

02.10.2014, Velika Cina - Cima Grande di Lavaredo, Irena Mušič Habjan
V nedeljo, 28. septembra 2014, smo Vladimir, Mojca (Vidmar), Uroš in jaz po normalni smeri priplezali na to lepo goro.

01.10.2014, Plezalni tabor na Kokrskem sedlu 2014, Jan Novak
Čas se je začel z velikim pokom in že takrat so se, če smo pristaši determinizma, atomi prerazporejali v prid temu, da se nas je v preteklem vikendu (26.09.2014-28.09.2014) na Kokrškem sedlu premenjalo 18 članov Alpinističnega odseka Kamnik. Tisti najbolj zagreti so se pod vrhove domačih gora odpravili že v petek popoldan.

29.09.2014, Mali Rateški Mangart - Ce Vitis 7a+ - , Marko Gradišnik - Štajerc
Z Antekom sva se podala proti Mangartu in to kar po naši najvišje ležeči cesti. Dostop je res kičast.Smer se nahaja v SZ steni. Ponuja strmo in lepo plezarijo v odlični skali. Dan pa je bil v piko........... :)

27.09.2014, Geršak - Grčar, Vežica, Primož Lavrič
V petek sva s Stojanom plezala popularni GG v Vežici. Drugi raztežaj je bil nekoliko moker a vse skupaj ni bilo preveč moteče. Kljub severni steni je bilo precej topleje kot 2 dni prej v Skuti. Ostale smeri v Vežici so precej zamočene.

25.09.2014, Skuta - Sol, Niebla, Luna, VII-/VI+, Primož Lavrič
Lepo, a vetrovno in mrzlo...

24.09.2014, Plezalni vikend na Kokrskem sedlu, Matej Mučič
Vabljeni vsi člani AO Kamnik v čim večjem številu...Nekateri gredo že v petek zvečer na kočo, ostali se dobimo v soboto ob 6.30 pred Kulturnim domom.

14.09.2014, Alpinistična šola 2. del, Matej Bizjak - Kabilčer
V četrtek 18. 9. 2014 prične drugi del alpinistične šole.

10.09.2014, Mladinski tabor Vesele Gorice 2014, Marko Petek - Keli
Poletni planinski tabor Vesele Gorice se je odvijal na Jezerskem na prijetni lokaciji ob Planšarskem jezeru. Od ponedeljka do petka med 4. in 8. avgustom 2014 smo mlade planince popeljali v svet planinskih doživetij, da jim pokažemo svet, v katerem smo odrasli starejši planinci, markacisti, alpinisti, reševalci, varuhi narave, vodniki, slikarji, pisatelji in kolesarji. V tednu dni smo doživeli marsikatero dogodivščino in spoznali, da nam narava nudi vse, kar potrebujemo. Sledi krajše poročilo ...

07.09.2014, Vzhodna smer v Mali Rinki, Irena Mušič Habjan
Z Vladom sva sončno soboto, 30. avgusta 2014, končno preplezala tole klasiko nad Okrešljem. Na vstopu sva bila kar pozna, zato so verjetno vse naveze, kolikor jih je sploh bilo, vse kamenje že sprožile pred nama ... Žal je na vrhu megla ovila ves razgled.